Tack för hjälpen!

Men jag är osäker om "Hola" räcker på torsdag för att få godkänt :P

Jag är i alla fall jätte trött nu och vill bara gå och lägga mig i sängen med mina katter... Men det tycker uppenbarligen inte de 6 grabbarna (och ja, de får heta grabbar idag) som sitter och spelar Fifa... Jätte töntigt att sitta och spela ett fotbollsspel på xboxen hela kvällen...

Jag fick godkänt på vetenskapstentan i alla fall!!! CHECK, YES!!! :) Hade 41 och 40 var VG men jag fick G på grund av planeringsrapporten som vi skrev förra våren i den här kursen... Jätte orättvist, men så är det! Jag är glad bara jag slipper ha den äckliga tentan hängande över mig. :)

Imorgon skriver jag klart min uppsats! Pepp, pepp!!! (Eller? Planera kan man ju alltid. Så kanske jag är klar med den på måndag...)


Ven förra året, 27 juli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0