Skitgubbe

Har ni någonsin spelat det kortspelet? Jag tror en viss person skulle vara bra på det! Jag tror även att det spelet kallas vändtia i Norrbotten.

Jag sitter och reviderar min uppsats och vilka jävla skitsaker som påpekas... Tex att jag ska skriva "jag" i uppsatsen, fast jag valt att inte skriva "jag" i uppsatsen. Det låter mer professionellt om man inte använder "jag"... Och massa andra små skitsaker... Är det min uppsats eller? Tack för konstruktiv kritik men jag formulerar gärna mina meningar själv...

Jag tror min hjärna exploderar snart... Tentan kändes väl i alla fall nästan bra, det finns ett svagt hopp att jag klarar den! :)


Våra grillmasters i lördags! Köttet blev otroligt gott fastän det var köpt på Willys med billigaste marinaden (som hade en obehaglig färg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0