Nya tag

Livet går som en berg-och-dalbana... Igår hade jag inget hopp och idag känns allt mycket bättre och jag kan se ljuset i tunneln! Jag hittade en jätte bra uppsats nyss med massa bra källor som jag ska gå och kolla upp på biblioteket nu.

Måste bara släppa ut Gandhi en stund på balkongen annars kommer han väl gråta hela dagen. I snitt vill han ut ca 4 gånger om dagen, med start direkt vi vaknar. Men idag har han varit trött för han har än inte velat gå ut...


Min underbara, kräsna och tidskrävande vän Gandhi

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad kul att du börjat skriva mer igen :D Snart är det sommar och då ska vi hitta på en massa kul



Styrkekram!!!

2011-05-11 @ 20:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0