Livet leker

1. Någon av katterna hade spytt i sängen = bara stiga upp och byta allt... 1,5 h innan väckaren skulle ringa...
2. Spiller ut halva tekoppen...
3. Gandhi kissar utanför kattlådan = bara rengöra allt...
4. Punka på cykeln... SUCK!

Allt detta hann hända innan jag ens tog mig iväg till skolan...

Väl på skolan händer detta:
5. Totalsågad på seminariet om c-uppsatsen... Jag som lagt ner så mycket tid och tyckte att det verkligen börjar se bra ut, men icke det. ALLT är i princip fel. Fel, fel, fel, fel, fel...
6. Har inget hopp om omtentan imorgon...

Jag vill lägga mig ner och gråta.....inte tentaplugga.....

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du fixar det här. Allt är snart över och sen är sommaren här.



Styrkekram!!

2011-05-19 @ 07:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0