Kvar att göra

Steg 1: Skriva Vetenskaplig Teori och Metod 2:s hemtenta - Check

Steg 2: Skriva omtentan i Redovisningsteori och Speciella Redovisningsproblem - Check

Steg 3a: Göra muntlig tentamen i Spanska för nybörjare 1 - På torsdag

Steg 3b: Göra skriftlig tentamen i Spanska för nybörjare 1 - Nästa lördag, den 28 maj

Steg 4a: Lämna in min C-uppsats - På torsdag

Steg 4b: Göra opponering och medopponering på resterande i vår grupp för c-uppsatsen - Nästa helg

Steg 5: Redovisa c-uppsatsen och opponera - Måndag 30 maj


Dagens fråga är: Hur ska jag hinna lära mig spanska till på torsdag???


Världens finaste ponny, Tanja!

Kommentarer
Postat av: L

Jag kan hjälpa dig :)

2011-05-20 @ 13:11:08
Postat av: Jenny

Hola

2011-05-21 @ 08:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0