Facebook

Facebook är ju ett djävulens påhitt. Läste en artikel för ett tag sen att facebook kan göra oss deprimerande efterom att man läser hur bra alla har det och sen kanske man inte tycker att man själv har det lika bra. Ibland blir jag så less när jag läser på facebook hur bra vissa har det och att allt de har är det bästa någonsin. Jaja, jag har det också bra men behöver inte skriva det varje dag på facebook. Skriv nåt intressant istället! Dela med dig av något som intresserar andra, inte bara för att skryta för det blir så tråkigt i längden. Klart att alla får visa upp och uttrycka sig om vad de vill, men tänk efter före. Vill folk höra och bryr sig folk om att jag har världens bästa vänner, hästar, osv? Jag tror inte det!

Nog om det, nu ska jag fortsätta att plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0