Besök?

Det ringde på dörren idag så jag gick för att öppna. Men som tur var kollade jag i titthålet först! För på andra sidan dörren stod...tre clowner! Överraskad vågade jag inte öppna dörren, så jag gick in i vardagsrummet där killarna (6 st) satt och såg på hockey-VM och sa åt dem att det stod tre clowner utanför, så dem gick och öppnade nyfiket. Clownerna mumlade något på hebreiska (eller nåt annat konstigt språk?) sen gick dem, konstigt... Mycket konstigt. Säkert någon herrförening.

Det var dagens mest intressanta händelse! Eller förresten, vi har inhandlat ca 4 kg fläskfilé, 2 kg potatissallad, 0,5 kg beasås och massa massa mer till vår "lagfest" imorgon! Coolt det känns att säga att vi ska ha lagfest (yukigassenlagfest), haha!

Nu ska jag fortsätta skriva på min c-uppsats så jag har tid att dricka lite vin imorgon! Ha en fortsatt trevlig fredag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0