Ångest

Har satt ihop en powerpoint till vår redovisning imorgon och jag har kommit fram till att vi har gjort ett jätte fel, som man verkligen inte ska göra! Jätte irriterande... Och vi fick höra idag att läraren inte är nådig under redovisningen heller. Han sågar sönder grupperna med frågor, så vad kommer han då göra med oss imorgon...

Sedan har jag suttit och tittat på lediga jobb. Det finns absolut inga intressanta jobb ute... Eller ens något som jag kan söka till...

"Driven ekonomiassisent i början av sin karriär

Erfarenhet
För att du ska trivas i denna roll ser vi att du har ca ett års erfarenhet av ekonomiarbete. Meriterande är om du har jobbat i internationellt bolag."

Eller så ska man ha någon annan erfarenhet av något program jag aldrig hört talas om. Jag vill jobba med något kreativt där jag kan utvecklas. MEN VAD?

Kommentarer
Postat av: Pallan

Tack så mycket! :D Det är så svårt då jag endast väljer efter min egna smak och försöka hitta nått mellanläge för att andra också ska tycka det är fint :)



Absolut! Jag tänkte lösenordsskydda senare idag eller imorgon :)



Användarnamn: Pallan

Lösen: 1990

2011-05-02 @ 13:27:40
URL: http://pallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0