Hemma från Grekland

Nu är det ingen rast och ingen ro. Full rulle hela dagen lång. Imorgon åker Jockis till Stockholm och sedan vidare till Skåne efter några dagar. Så vi träffas först igen i slutet av juli... :( Ikväll har vi grillat hamburgare och jag har klippt hans hår. Denna gången blev nog bäst av de gånger jag har klippt han!

Här kommer en bild från Kreta:


(I solstolen längst till vänster låg jag och solade och läste i under parasollet, fastän det inte är någon skugga där på denna bilden)

Hotellet "Platanias Mare" som vi bodde på fick 5 av 5 möjliga solar! Superlugnt och skönt. Fräsha rum och trevligt läge. Vi bodde i en enrumslägenhet i etage, som var helt perfekt för min och mammas semester!


Lite av lägenheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0