Grekland

För tillfället är jag och mamma på Kreta och gör inget mer än tar det lugnt, solar, äter och sover! :P Igår var vi in till Chania stad och kollade runt i hamnen och bland alla småbutiker. Det var spännande att hitta rätt buss när vi skulle hem... "We will announce what bus it is ten minutes before"... På grekiska glömde hon att tillägga! :P Men vi lyckades snubbla över rätt buss när vi var på väg till en buss som vi trodde var den vi skulle åka med.

Jag har just duschat, så om en stund eller två ska vi väl ta oss ut på "stan" för att äta något.

Kommentarer
Postat av: Anna

Japp vi kom i tisdags! Salle tyckte det var så kul att komma på plats :) Även om dom inte fått gå nå på gräs förräns ikväll. Vi kan jättegärna hänga på stallet!! Du kan väl höra av dig när du kommit hem så får vi se vad som passar:) Och ja, jag har sett din prins. Om vi säger så här... blir han för stor för dig så tar jag han!! Han är otroligt fin!!

2011-06-09 @ 20:00:29
URL: http://salentein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0