Varmt välkomnande hem!

Jag kom hem onsdagkväll, så torsdag såg jag fram emot att rida Dixie så klart! Men det gick ju självklart inte eftersom att hon inte kunde se när jag kom till stallet... Så vi fick ringa ut veterinären och så fick vi medicin åt henne. Varför ska djur alltid bli sjuka på söndagar? Nu är hennes ögon i alla fall jätte mycket bättre, så jag var ut och skrittade med henne idag.

Besvikelsen var enorm när jag inte kunde rida men som pricken över i:et så vaknade jag på fredag morgon med magsjuka... Kul välkomnande hem... Nu börjar jag i alla fall ha återhämtat mig. Som sagt red jag en sväng idag, men det är första gången jag varit ut sen i fredags...


Äntligen har jag mina fina katter hos mig igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0