Uppdatering

Det blev lite dålig uppdatering de sista dagarna i USA. Vi försökte att ta vara på dagarna så gott som möjligt. Vi åkte turistbuss, gick på Hollywood Boulevard, Rodeo Drive (där alla dyra märkesbutiker ligger), körde om kring i Hollywood Hills samt Beverly Hills, mm.

Resan hem till Sverige gick bra. Planet till Frankfurt var en timme försenat, så om vi inte hade fått skjuts av personal och fått gå i egen säkerhetskontroll och passkontroll så hade vi aldrig hunnit med planet till Stockholm. Men det var ju tur att dem på flygplatsen hade ordnat det så bra! Däremot hann inte väskan med... Så den fick jag en dag sent.

När jag gick förbi Pressbyrån när jag kommit till Arlanda så hade de precis gräddat kanelbullar, så jag var tvungen att vända om och köpa en bulle! Mums va gott det var! Måste sett kul ut när jag kom och mumsade på en kanelbulle genom Skycity för att ta mig till terminal 4.


Bild från Universal Studios show Waterworld (film från 1995)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0