GOTT NYTT ÅR!

Det här måste vara den konstigaste nyårsafton jag firat någonsin i mitt liv! Vi skålade i skumpa på en öde parkering, UTAN fyrverkerier någonstans i LA på väg mot West Hollywood. André frågade någon random tjej innan nyårsafton var man skulle fira nyår och hon sa West Hollywood, så vi åkte dit. När vi kom dit möttes vi av i stort sett bara killar, och väldigt glada, många sminkade och feminina killar, vi hade kommit till "the Gay District"! HAHA Det tog en bra tid för oss att först hitta dit och vi visste inte att alla barer stängde klockan 02.00 i Californien, så vi hann vara på en gay-bar i 20 min innan de stängde. Men det var skoj! En ny upplevese helt enkelt och vi skrattade massor, så roligt hade vi! :)


Späckhuggare, aka Shamu, på Sea World i San Diego.
DE VAR GIGANTISKA! Denna med den böjda fenan var den största.


Och dessa var den minsta och den mellersta, här syns det hur stora de är!
(Men då var den med den böjda fenan även snäppet större.)
De stänkte ner pupliken (upp till rad 10 ungefär) med ca 11 gradigt vatten, vi satt på säkert avstånd för det var inte varmt i luften heller den här dagen.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Ja det är vår häst. :-) vad har du för nån? :-)

2011-01-04 @ 07:34:02
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Matilda

Ja det är vår häst. :-) vad har du för nån? :-)

2011-01-04 @ 07:34:21
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Åh, späckhuggare, jag tycker de är sjukt fina! :D

2011-01-04 @ 14:07:39
URL: http://mikaelahilbertsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0