Uttråkad!

Det är så tråkigt att alla har så mycket läxor att göra... Men jag har inga... Eller jag har en quiz som ska vara klar till 21 sept, men den måste jag göra på biblioteket, så det får väl bli i helgen kanske. Jag är jätte uttråkad att ingen har tid att göra något... BLÄ!

Kanske att jag skulle försöka mig på att lära ekorren, som hälsade på utanför mitt fönster, några konster... Baklängesvolt? Vacker tass?

Tequila-thursday blir det inte förens om en timme, segt nanting... Det började just blåsa mycket, undra om det är regn på väg in... Tyckte jag såg mörka moln i horrisonten när vi gick från The Market.

Bjuder på några fina kort på min fantastiskt vackra Tanja...


20-07-2010


20-07-2010


15-08-2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0