Träning snart

Jag sitter och gör i stort sett ingenting. Klockan 3 pm kommer V och hämtar upp mig, så då ska vi ut till Equestrian Center för att rida. Idag är det som vanligt "hunt seat" träning 4 - 6 pm. Kommer förmodligen bli jobbigt, men det är i alla fall inte lika varmt som det var förra veckan! Jag har ändå bunkrat upp med en stor powerade så att jag kanske inte svimmar...

Ska inviga mina nya stövlar idag! Mina Cavallo-stövlar funkade inte så bra att rida "hunt seat" i, alldelens för stela.. Men jag vill ju att de ska vara stela när jag ska rida dressyr, så därför fick det bli ett par nya som jag kan rida med här så jag inte förstör mina fina Cavallo. :)

Hej så länge! Kan kanske ta lite bilder ute på Equestrian Center idag, hörs när vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0