Starbucks

Just nu sitter jag på Starbucks och gör i stort sett ingenting... Jag njuter av en kaffe med caramel-smak och half and half (alltså hälften mjölk hälften grädde) i. Jag är ganska uttråkad men det finns inget bättre i lägenheten att göra. Jag tänkte nog gå ut och gå senare ikväll när det inte är så varmt längre.

Men just nu försöker jag att se något program på internet, men internet suger så hemskt mycket här i USA att ett program som är 45 minuter tar 1,5 h att se för att det buffrar var 4 minut typ... Kanal 5 Play buffrar inte ens i förväg om man pausar... Jag försökte mig på att se Ullared men gav upp redan innan programmet ens börjat. Igår såg jag Kungarna av Tylösand och det tog 1,5 h att se trots att prgrammet bara var ca 40-45 minuter... Annars så brukar jag starta någon serie på surfthechannel.com och pausa så att det får buffra medan jag är på skolan eller är och äter typ. För det tar timmar för programmen att buffra klart... Dagens i-landsproblem, fast ibland undrar jag om inte USA är ett u-land...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0