Photography and Video Production

Why am I writing in english? I have no idea!

Idag har jag haft fotografi och videoproduktion, hel skoj! På fotokursen kollade vi bara på en massa bilder idag och fick inspiration till vårt assignment vi har till på torsdag. På lördag morgon ska jag och Kristen åka utanför Lubbock och ta en massa fina (hoppas jag) landskaps- och strukturbilder. Vi ska även ta en massa bilder på strukturer på skolan. Texas Tech kryllar av skulpturer och statyer överallt på campus.

I video production-kursen fick vi i uppgift att gå ut och ta en massa olika shots, samt intervjua varandra. Det var roligt! Vår intervju blev nog inte den bästa i världshistorien, men vi hade kul i alla fall! På tisdag ska vi lära oss mer om editing. Jag är sämst på att översätta orden de använder på lektionerna till svenska, ni får helt enkelt ha överseende med det.

Nu ska jag gå ner och göra mig lite lunch..


För alltid i mitt hjärta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0