Övervinna rädslor

Jag trodde aldrig att jag skulle vilja eller skulle kunna lägga en häst ner.. Men det var ganska häftigt och inte alls så hemskt som jag föreställt mig. Nu skulle jag faktiskt vilja göra det själv istället för att göra det tillsammans med någon. Jag får kli i fingrarna när någon inte förstår exakt när man borde släppa trycket och inte pressa mer. Det var nog därför hon skyggade bakåt idag i full karriär... Jaja, en annan dag kommer jag få möjlighet att göra det. Chris är en lätt person att ha att göra med!

Nu ska jag snart möta upp de andra svenskarna under "bågarna" för att gå och äta middag på något ställe. Antingen blir det Stangel/Murdough eller Murray som vanligt. Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0