Möte med Equestrian Team

Ikväll har jag varit på möte om allt som händer med Equestrian Team i höst.

  • Produkter som dem ska beställa och vi sedan kan köpa.
    -T-shirts
    -Piké-tröjor
    -Jackor
  • Första (och enda som jag förstod det) hemma-showen är 30 oktober då måste alla närvara (är det konstigt? Tydligen för amerikaner! Dem hade haft jätte problem förra året med att få folk att ställa upp).
  • De rabblade upp vilka som skulle få åka till första showen som är 23 october. Jag blev lite besviken att jag inte var med, men jag ger inte upp. Nästan alla i teamet vill tävla så det är hård konkurrens om platserna. Och jag tror bara dem hade 3-4 platser på "start-nivån" på engelska sidan. Men dem sa att det kommer förändras vilka som är med i lagen eftersom att dem vill toppa lagen varje tävling. Är det någon som inte gör bra ifrån sig på träning åker dem ur show teamet och är det någon som gör bra ifrån sig på träning så får dem vara med.

  • När dem tänder julbelysningen på skolan så ska vi sälja varmchoklad där för att samla in pengar.

Nu ska jag göra mig lite kvälls snacks sen läsa lite ur min underbara bok, Breaking Dawn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0