Matkoma

Jag kom just hem från mitt nya favorit-matställe här i USA; Olive Garden. Jag har ätit så mycket att jag tror jag spricker snart. Beställer man "Never ending pasta" så får man beställa exakt vilken pastasort man vill ha till vilken sås man vill och efter att man är nöjd så får man beställa en gång till utan att betala extra. Och till det får man sallad och bread sticks (otroligt goda!), som vi beställde in i tre omgångar... Först åt jag penne med alfredosås och andra gången blev det penne med creamy parmesan portabello, båda helt fantastiska! Det nästan bästa är att det blev över från båda portionerna så det tog jag hem i två take away-lådor (jag var inte ensam om att ta hem mat) så nu har jag lunch och middag imorgon:) (Sånt händer inte i Sverige.) Hela kalaset gick på 9.69 dollar samt dricks på 2 dollar så sammanlagt blev det ungefär 87 sek. FANTASTISKT! :)

Nu ska jag lägga mig och se på något skitprogram och sen sooooooooova! Har sovit jätte dåligt de senaste dagarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0