Förkylning på gång?

Förhoppningsvis inte... Men det känns så! Jag gick till Walmart idag och handlade: apelsin, banan, jordgubbar, te, honung, "oboy" som man sätter i varmt vatten, Tic Tac och lite yoghurt. Så min kropp ska få lite vitaminer och något varmt till halsen.

Det är ett annorlunda land USA... När jag gick hem från Walmart så stannade en bil och frågade om jag behövde skjuts. Jag tacka artigt nej, om än det hade varit jätte skönt att få åka bil hem! Varför ska jag alltid bestämma mig för att gå till Walmart på eftermiddagen då det är som varmast? I alla fall så några kvarter senare stannar en annan bil och frågar om mitt nr och en dejt. Men det tackade jag då absolut nej till, läskig typ.

Nu ska jag plugga lite färger på hästar. Vi har en bonus-quiz imorgon på hästars färger eftersom att klassen var så dålig på förra quizen. Men jag tror inte att jag var en av dem dåliga eftersom jag hade 13,2 av 15 rätt. Jag hade sammanlagt 6 fel på hela quizen.

God natt! Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0