Deppigt

Känner att det är muntra inlägg här!.. Känner mig lite hängig pga situationen... Ska lägga mig vid poolen om en stund och slappa. Men först muntrar jag upp mig själv med lite gamla bilder på mina otroligt söta katter! Minns inte att dem varit såhär små nästan...


Gandalf 12 veckor gammal


Ingolf 17 veckor gammal


Gandalf och Ingolf i julas


Gandalf i somras


Ingolf i somras


Jag börjar småskratta för mig själv varje gång jag ser denna bild på Gandalf. Han hade förmodligen blivit stucken av en geting eller liknande, förra sommaren. Det såg ut som att han snusade!

Kommentarer
Postat av: ebba hästblogg BLOPPIS

söööööööt! :D

2010-10-02 @ 15:29:30
URL: http://brejjk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0