Träning

Idag instruerade Terry Crofoot oss. Han hade en clinic med sin otroligt fina quarter. Den var tre år och HUR FIN SOM HELST! Tiden rann iväg och vi hann bara jobba ca 10 minuter med "våra egna" hästar. Idag fick jag ha min bruna stjärna igen. Förstår inte hur tjejen som hade henne i måndags kunde ha sådana problem med henne för hon är världens klokaste häst. Minsta rörelse och hon följer efter en.

I alla fall, ska försöka skriva mer om clinicen imorgon. Nu måste jag verkligen gå och tvätta (JÄTTETRÅKIGT)... Åkte runt med C idag också och handlade lite hästgrejer! Vi var nog runt på 3 butiker innan vi nöjde oss och åkte hem igen. Det blev en repgrimma, ett bomullsgrimskaft, ett 50 m långt nylonrep (jag och C har en plan), nylontyglar som sitter ihop och en liten borste! Allt tillsammans gick lös på under 50 dollar (och idag låg dollarn på 6,65 sek!).

Jag fick också en väldigt bra idé som ploppade upp i mitt huvud idag. Bara för att påminna mig själv en annan dag om att fortsätta spåna på detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0