Mascara

Igår var jag på Walmart och handlade lite mat och annat jag behövde. Min mascara håller på att torka ihop så jag tyckte det var läge för en ny. Och jag blev överlycklig när jag hittade min favorit-mascara (L'Oreal Paris Telescopic Mascara)! Och priset, hör och häpna, 8,63 dollar med skatten inräkad, så i svenska kronor blev det med gårdagens växelkurs 59 kr! I Sverige får man betala kring 159 kr ordinarie pris för denna mascara.


L'Oreal Paris Telescopic Carbon Black, 100 kr billigare än i Sverige

Kommentarer
Postat av: Pallan

Det värsta är att jag tycker jag alltid ser tio år yngre ut i lugg men frisören jag har gått hos nu sen i februari är riktigt duktig och henne litar jag på så det kan nog bli fint med en höstlugg :)



Jag är apsugen på att det göra det riktigt Rött. Jag tror jag passar bättre i det än i orange/rött också. http://cdn.stureplan.se/blogs/rebecca/uploads/2010/10/IMG00017-20101018-1510.jpg

Sådäär vill jag ha. Sen är Rebecca Simonsson är så galet vacker att jag inte kan sluta titta på henne.



Om jag får det sådär läckert rött ska jag också våga mig på ett rött läppstift :)



Näe det är dyrt att gå till frisören. Jag har liite ångest varje gång jag ska dit för att behöva punga ut över 1000-lappen men nu när jag hittat den här tjejen (som är elev) så blir det mycket billigare men hon får ändå hjälp av en annan frisör hela tiden :)



2010-10-20 @ 17:53:01
URL: http://pallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0