JAG VILL OCKSÅ HA SNÖ...

Jag vill ta på mig vinterjacka, mössa, vantar och halsduk när jag ska gå ut för att det är snö och kallt ute... Sen vill jag få komma in med rosiga kinder och sätta mig i soffan under en filt med en stor varm kopp te och några mackor och samtidigt slapptitta på tv... Jag vill dra upp elementen och känna värmen när man kommer innanför dörren... Och framför allt så vill jag ha mina två katter ovanpå/under filten i soffan!


Men nä... Jag sitter här i Texas med världens konstigaste väder... Här får man klä av sig när man ska gå ut och klä på sig när man kommer in (pga AC)... På morgonen är det så kallt att man skulle kunna ha mössa och vantar men på dagen kan man lika gärna gå i shorts och linne. (Mamma och pappa: Packa lager-på-lager kläder, så ni kan klä av er ju längre dagen går...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0