Dålig uppdatering

Det har varit lite dålig uppdatering, men det händer inte så mycket.. Igår pluggade jag, tvättade en massa kläder och stirrade på datorn. Jag är så sjukt less på att sitta vid datorn, för det är typ det enda jag gör. Men det värsta är nog att varje sida man vill öppna tar en evigheeeeeeeeeeet... Så i och för sig kan jag ju spendera väldigt mycket tid åt väldigt lite, fast förresten det är ju ingen fördel! Ni i Sverige förstår inte hur segt internet kan vara i världens mäktigaste land... Det är värre här än hur vårt internet hemma var på 90-talet med uppringt modem... SUCK!

Imorgon så ska i alla fall jag och Courtney åka ut till Equestrian Center efter min enda lektion och titta på lite slack (slack är den delen av showen som är gratis, alltså under dagen, utan stor publik och hög musik/speaker, med ungefär 400 ekipage så måste man dela upp showen på detta vis för att hinna med). Jag tror att det ska vara barrel race på förmiddagen!

Förhoppningsvis så kommer jag kunna ta lite bilder på framridningen till mitt "motion assignment" i Photography. Jag måste ta bilder där jag stannar rörelse, visar rörelse och följer rörelse (panning motion).


Staty av Hidalgo på Macroplaza i Monterrey

Kommentarer
Postat av: Pallan

Åh, jag hoppas verkligen det :D Jag längtar tills det är klart!



Haha, jaså? Vad behövde du räddning ifrån då? :)

2010-10-21 @ 18:23:45
URL: http://pallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0