Dagens ridpass

Idag red jag den bruna valacken. Kunde inte göra så mycket eftersom att han haltade i traven idag. Han har haltat till och från nu någon vecka. Konstigt och tråkigt, för det är en jätte fin häst! Hade han inte varit halt till och från hade han varit såld! En kanonhäst!

Men vi skrittade runt i alla fall, red slalom runt några tunnor och skrittade över en bom.

Jag blev lite besviken att jag inte fick rida det bruna stoet idag, det gjorde en annan tjej istället.. Det gick väl inte så jätte bra för dem, hon ramlade av. Det såg mest ut att vara bråk och viljor åt olika håll.. Chris fick sitta upp tillslut och rida henne, för hon lyssnade inte alls på tjejen som red.

Det känns som att jag bryr mig extra mycket om det bruna stoet, men det är nog bara för att jag arbetat mest med henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0