Dagens pass

Idag tog jag en del kort till mitt "motion and portrait assignment" innan jag började arbeta med min häst. Här kommer lite bilder (dock inte motion eller portrait):

"Min häst" (Bilden blev dock "over exposed"..)

 

"Area 51"

 

"Roany"

 

Red på som förra passet med min lilla häst (eller ponny som dem kallar hästarna här). Gick super, det blåste jätte mycket idag, men det störde inte min häst särskilt mycket. Jag ser fram emot att rida imorgon också! Det känns som att hela jag har blivit sandblestrad idag. När det blåser här så blåser det även omkring en massa sand i luften (det hade varit öken här om de inte haft konstbevattning överallt typ). Jag har sand i ögonen och över hela mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0