Stolpskott

Min ena granne lämnar alarm på i flera timmar och min granne åt andra hållet spelar så hög musik att jag kan höra varenda ord och knappt tänka... Han klappar även takten med händerna (eller vem vet, han kanske stampar takten med foten) och sjunger kortare snuttar, där inte en ton är rätt (inte något ord heller för den delen)... Jag önskar att jag hade ett riktigt fett Bose-system just nu med riktigt mycket bas, då skulle jag spela den mest irriterande musik jag kunde hitta på högsta volym, eller varför inte sätta på en porrfilm och sedan lämna lägenheten och låta dem lyssna på det i några timmar?! Det hade nog varit en ännu bättre hämnd...

Det ska bli så skönt att komma hem till vår lägenhet i januari!!! :)

Ps. Jag har bara 12 dagar kvar i skolan! Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0