Mycket att uppdatera

Jag har massor att uppdatera, men för tillfället inte tid eller lust att göra det.

I lördags var vi (jag och mina päron) till Paloduro Canyon och Amarillo. I Amarillo gick vi på Quarter Horse Hall of Fame and Museum.

Söndag så gick vi på the mall och shoppade lite nödvändiga saker. Sedan åkte vi ut till Equestrian Center och föste lite kor.

Idag har jag haft lektioner, bland annat "Training and management of Horses". Sedan åkte vi runt och letade sporrar, men hittade inga. Jag köpte en liten julklapp till Jenny (hihi, nu kommer hon börja undra vad jag köpt). Sedan åt vi middag på O'Hana Japanese Steakhouse. Det blev hibatchi och en sushi-roll, mums!

Nu ska jag lägga mig, lektioner imorgon igen. Ha det bra så länge! Jag uppdaterar med bilder någon annan dag!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Åååh vad nyfiken jag blev nu.. är det en jätterosett som du knyter runt dig själv när du kommer hem till jul???

2010-11-09 @ 18:05:40
Postat av: Kattis

Nej, tyvärr... :( Du får vänta till julafton och se, men ha inte så stora förväntningar (det är tanken som räknas!). :)

2010-11-09 @ 23:18:41
URL: http://kattisitexas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0