Har jag fått tinnitus eller piper det konstant i grannens rum?

Jag håller på att bli galen av att det piper från min grannes rum... Det gjorde det igårkväll också. Nu har det väl pipit i snart en timme, NONSTOP! Det är som att dem har glömt ett alarm igång, typ en väckarklocka... Jag börjar snart inbilla mig att jag har tinnitus...

Snart går jag dit och sparkar in dörren för att sedan slå sönder vad än det är som piper... Eller nä, det kommer jag inte göra... Det är inte från någon av mina roomies rum det låter, utan från lägenheten brevid.

Har jag fått tinnitus? Men är det inte konstigt att det pep igår vid samma tid också i så fall? Hur vet man om man har tinnitus?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0