Fortfarande arg!

Jag är fortfarande förbannad över det som hände igår. Vilka idioter det finns i denna värld. Såg att jag har fått på mina skor också, så de har vita fläckar på högerskon, kul. Som att jag har pengar att köpa nya skor och jacka för skojs skull. Jag blir så arg!

Jag tog en powerwalk runt en mile (ca 1,6 km) slingan och köpte med mig pizza och cola halvvägs. Ingen kollade snett varför jag kom in i träningskläder och köpte pizza och cola, det är helt normalt här. Folk går omkring i träningskläder i alla möjliga situationer här.

Dagens fråga: Vem har tjocktröja, tränings-shorts och uggs var som helst, när som helst?

Svar skrivet baklänges: renakirema ,oj-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0