Dagens videofilmning

Det gick super idag att filma hästarna och ryttarna idag på "häst-kursen". Jag har som projekt att göra en "reklamfilm" om något inom jordbruk, så jag gör en "reklamfilm" om "Management and Training of Horses"-kursen för att få fler att välja denna kursen.

Jag har nu ca 35 min video som jag måste klippa ner till 1,5-3 minuter! Men det är bättre att ha för mycket att välja på än för lite! Till min och K:s förra nyhetsrepotage så hade vi ca 17-18 minuter av video och vi fick precis ihop vårt repotage på 1,5 min.

Det kommer bli roligt på torsdag att börja klippa och klistra! Måste hitta någon bra countrylåt som passar in, som inte har copyright, att använda i min "reklamfilm". Tar man någon stor artists musik och lägger in i klippet så kommer Youtube förmodligen att mute:a ljudet pga copyrighten och att dem inte vill hamna i trubbel. Vi måste lägga upp våra videos på Youtube i denna kursen.

Nä, nu ska jag duscha sedan måste jag tvätta... *VILL INTE*


Idag blev det ingen ridning för min del

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0