Awkward

I helgen så har vi kommit fram till att vi måste sluta använda detta ord, för vi har använt det alldelens för mycket. Igår kväll när vi pratade om att det kommer bli konstigt idag när vi skulle åka hem till Lubbock med en kille vi inte känner så kom vi fram till; vad kan bli mer konstigt än vad hela denna veckan har varit?! Inget. När vi lämnade S lägenhet så kunde allt bara bli bättre. Det var inte konstigt att åka med "den främmande killen" heller (Wills kompis).

S otroligt trevliga rumskompis hälsade oss farväl med att säga: -"Shut up!"
Jag börjar skratta när jag tänker på det! Rieke kikade in i köket till henne och sa -"Goodbye", så svarar hon med att säga det där! Så då sa jag -"Have a nice day!" till henne bara för att vara trevlig och reta upp henne lite mer! :D

Vilken helg, helt galet upp och ner har allt varit! Jag hoppas allt återgår till vanlig ordning nu, jag har mycket att göra i veckan!..


När man blir utelåst från lägenheten på obestämd tid så får man göra det bästa av situationen; vi öppnade vår vinflaska som vi hade köpt med en penna


Och käkade lite äpple, som vi också hade köpt
(Observera mina nya bleknings-säkra Converse)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0