Austin, here we come!

Det var en händelserik helg, helgen som var. Och idag börjar ledigheten om! Förhoppningsvis inte fullt lika händelserik dock! Om 1,5 h åker vi (jag och Rieke) mot Austin! Vi ska bo hos en kompis till henne över Thanksgiving. Men på torsdag så ska vi äta Thanksgiving middag med Will (Miros mentor?) och hans familj och sen på fredag så är det Black friday, så då ska jag och Rieke ut och armbåga oss fram bland alla reor! Förhoppningsvis hittar jag nå nya kläder och skor. Jacka det skiter jag nog i att köpa nu, kommer ju ändå inte kunna använda den jackan när jag kommer hem till Sverige igen (eller i alla fall inte på några månader).

Nä, nu måste jag börja packa. Va då vara ute i god tid?! Det är för pensionärer! Ha en bra vecka!

(Nehe, det fungerade inte att lägga upp bilder idag...så ni får klara er utan det!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0