Utkast: Dec. 17, 2010

Shit pommes frites! I tisdags kom vi tillbaka till Lubbock från Mexico. Och igår hade vi avskedsfest med alla utbytesstudenter. Jag har packat, packat, packat och packat... Och slängt saker, slängt saker och slängt saker... Och ändå har jag fööööööör mycket saker att ta med mig... Jag måste slänga ännu mer...
 
Idag flyttade jag ut från min lägenhet, gick dit klockan 8 på morgonen för att packa det sista och städa. När jag var klar och var tillbaka på hotellet gick jag och la mig för att ta en liten powernap...som blev 6 h! Vi vaknade upp strax efter 5 på eftermiddagen... Nu ska vi väl göra oss iordning för att pallra oss iväg till något steak house för att äta middag (frukost?).
 
Vi utanför Chichén Itzás stora pyramid i måndags
 
Pyramiden bakom oss är ett tempel och varje 52 år så byggde dem en ny pyramid på den gamla pyramiden. Så i pyramiden bakom oss finns det minst en till exact likadan fast mindre pyramid.
 
Detta inlägg hittade jag i mitt utkast här på bloggen. Lite kul tyckte jag. Dock är jag ledsen över att jag kastade ett anteckningsblock jag hade på lektionerna på Texas Tech. Det är så det gör ont i magen att skriva detta, så dumt gjort var det. Önskar att jag hade tänkt efter mer innan jag kastade de... Men men, har alla minnen kvar! 
Trackback
RSS 2.0