Playa del Carmen

Oh yeah! We're in Playa del Carmen nu! Stränderna är vita och vattnet är ljusblått! Idag har vädret varit lite sådär, det blev mulet nu mot eftermiddagen. Men vi har i alla fall hunnit sola lite och bada. Väderprognosen säger att vädret ska bli bättre de kommande dagarna. Så ikväll planerar vi att gå ut för att ligga på playan hela dagen imorgon! SUPERNICE!

Hostlet som vi bodde på igår var nog bland det äckligaste jag någonsin bott på!
1. Röda lakan som inte ens såg rena ut
2. Skräp på golvet
3. Spya på den gemensamma toaletten
4. Slut toalettpapper på morgonen
5. Otroligt otrevlig tvål vid handfatet (inget mer sagt om den)

Hostlet vi bor på nu:
MKT BÄTTRE, OCH BILLIGARE!
1. Rena lakan
2. Rent golv
3. Ingen spya på toaletten och behöver inte oroa mig för det så länge inte Jocke ställer till med något, men det tror jag inte!
4. Alltså vi har egen toalett; toalettpappret tar inte slut hippsvipps utan att man hinner märka det
5. Slipper se en äcklig tvål varje gång man ska tvätta händerna
- Duschstrålen var überslö, tog säkert 20 min att få bort schampoot ur mitt hår!

Ni får nöja er med en bild för tillfället, internet är supersegt och vi ska gå och äta något nu! Bilden är tagen imorse när vi åt frukost på ett fik på stranden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0