LARVIGT!

Jag slutar aldrig att förvånas av amerikaner...

Att göra klart redovisningen; sätta ihop en powerpoint, bestämma vem som ska ta vilket stycke osv. verkar vara väldigt svårt! (Det är 13 h kvar till redovisningen och det är än inte klart.)

Men att bestämma vilka kläder; vilken typ av tröja, färg, vilka byxor, skor osv. det verkar vara desto viktigare i deras huvud...

VAD SPELAR DET FÖR ROLL OM JAG HAR SVARTA "FINBYXOR" OCH KAVAJ NÄR JAG REDOVISAR ELLER OM JAG KOMMER I JEANS OCH EN KOFTA? Det är väl ändå arbetet som man har gjort som spelar roll?! Eller är jag ute och cyklar?.. Dock ska vi inte ha kavaj osv när vi redovisar imorgon, utan passande klädsel till vad vi redovisar; så redovisar man om rodeo så ska man komma i boots, chaps, hatt, sporrar osv... MEN ÄNDÅ!

Kul att min grupp har bestämt att vi ska ha färgen babyblå! De som känner mig vet hur mycket jag hatar att ha blått på mig (förutom jeans)... Tur att jag råkar ha en babyblå pikétröja i stallet som jag kan använda. För dem kan ju glömma att jag skulle köpa något blått enkomt för en ynka redovisning! BLÄÄ!

Nu ska jag se film och läsa igenom det jag typ ska säga imorgon...


Det enda stället jag vill ha babyblått på är på himlen!
(Eller på någon annans kläder, men inte på mina...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0