Farväl av min häst

Idag var sista skoldagen! Men jag har fortfarande lite kvar att skriva på min hemtenta... Som vi fick i måndags av våra kära lärare Chris i Management and Training of Horses... Jag visste väl att det var för bra för att vara sant, att bara rida omkring på unghästar en hel termin! ;) Men hemtentan har jag i alla fall snart gjort klart, måste bara renskriva det på datorn.

Jag åkte ut till Dub Parks en snabbis idag och sa hejdå till min söta häst! Först när vi kom körande så trodde jag att alla hästarna hade åkt hem... Men dem låg bara ner och sov, tack gode Gud! Det var lite ledsamt att ta farväl av min fina unghäst! Hoppas att hon kommer till ett bra hem och får en duktig, ambitiös ryttare som tar väl hand om henne. Det är hon värd!


Jag tillsammans med "min häst" och "Courtneys häst".


"Nä, dem andra har ställt sig upp, bäst att jag med gör det!"
Gissa om jag såg ut efter det där, hade smuts över hela mig!


"Min häst", jag och "Courtneys häst"


Alltid ska hon lukta på en (Racoon har världens smutsigaste näsborrar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0