Dö kackerlackor!

Jag har varit så glad över att vi inte har haft några kackerlackor i lägenheten. Tror ni inte det lilla jävla brun röda äcklet överraskar mig på toaletten... Springer omkring som den dåre på golvet och beslutar sig efter några varv att krypa in under mattan... Dum idé lilla kackerlacka! Det blev dens död! Och sen ner i toastolen.

Jag hoppas bara hans kompisar inte kommer att komma för revansch!..
Min roomie ska lägga en order för att få någon att spraya insektsmedel så det inte kommer några fler, tack.

(finns ingen passande bild till detta inlägget... Ni får tänka er en galen kackerlacka springa omkring på golvet på en liten toalett och mig springandes mot motsatt sida av toaletten...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0