Nervös

Jag är lite nervös inför lektionerna imorgon, men det kommer bli kul! Hästar för hela slanten! Hoppas vi får rida på "Management and Training of Horses"-kursen, lääängtar! Känns som att det var en evighet sen jag red eller såg en häst... Börjar få abstinens!

Det var kul att gå och titta i westernbutiken vi var till idag. Det fanns hur mycket bling bling som helst! Bucklor, smycken, skärp (med hur mycket bling bling som helst på), rosa boots, lila boots, boots för bäbisar, osv. Jätte kul! Men tråkigt att jag inte är den som klär mig i supermycket bling bling till vardags.. Till och med jeansen hade supermycket bling bling på bakfickor mm. Jag fick leta för att hitta ett par snygga jeans utan bling på.

Pappa: Jag och V ska till det där Western Symposiumet (som var i tidningen) som är i Lubbock 9-12 sept. Fick en flyer om det på Boot City idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0