Födelsedagsfest igår

Igår var vi på min mentors födelsedagsfest. Det var supertrevligt. Spelade något ölspel samt åt pizza och massa amerikanskt snacks. Vi drack även Jello-shots (shots i USA är inte samma som shots i Sverige). Vi gick sedan över till allas huvudmentor som också hade fest. Där spelades det "Beer-pong". Det var två riktiga "jag-vet-inte-vad-vi-ska-kalla-dem-men-vi-kallar-dem-jägare???-för-dem-var-inte-cowboys" som var så sjukt bra på beer-pong, prickade typ varje gång! Tur att jag inte spelade igår. Men det är jätte kul att spela, tror jag ska introducera det i Sverige när jag kommer hem. Jag ska tjäna stora pengar på att sälja Beer-pong-bord. Kan ni förstå att de köper speciella bord för att spela Beer-pong på som kostar upp till 200 dollar?!

Nu börjar äntligen klockan närma sig 12.00 så vi får gå och lägga oss vid poolen och pressa lite samt flyta runt i "lazy river" som amerikanarna kallar det. För amerikanarna känns det säkert som att dem simmar, men man glider bara med strömmen och gör precis ingenting.


Ni ser slingan som slingrar sig runt hela poolområdet, det är "lazy river".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0