Bildexplosion!


Chris frågar några studenter som arbetade om vägen till Carpenter Wells incheckning.


Skulptur utanför Murray Halls där incheckningen var. 


Utanför min lägenhet


Min lägenhet är dörren och fönstret till vänster


Fönstret på övervåningen är mitt rum


Köket/allrummet i lägenheten


Köksdelen samt min ena "rumskompis" rum och toalett rakt fram


Trappan till övervåningen


Toalett och badkar/dusch som jag delar med "rumskompisen" på övervåningen


"Walking closet"


Handfatet i mitt rum


Byrå och sängen, med massa påsar på från Target


Min lilla skrivbordshörna med soft "gungstol"


Sängen färdigbäddad på amerikanskt vis

Kommer ett till inlägg snart med fler bilder från andra delar av campus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0